När jag har tråkigt...

När jag har tråkigt så händer det att jag bjuder på nåt på Tradera. Sista dagarna har jag nog haft väldigt tråkigt för det har allt som allt blivit 10 inköp. Bara ett har kommit och jaa... vad ska man säga? Vad ska jag med något som beskrivs så här:

Tyg/gardin med fantastiskt mönster!

Vilket härligt mönster! Kavaljerer, damer och riddare. Festmåltider, riddarborgar och trubadurer, och mycket annat. Frejdigt och frodigt på ett ganska kraftigt bomullstyg, 104x110 cm.

Det står ju i beskrivningen att det är tyg/gardin. Ändå blev jag förvånad när jag öppnade paketet idag och insåg att det var en gardin. Jaja, få se vad det kan bli av det.

Vissa saker som jag köpt har varit åt Hanna, bl a ett par manchesterbyxor. Jag tror de är fula men Hanna är ju en mycket bestämd ung dam så det är bara att ge efter. Men annars har det blivit några väskor och så "råkade" jag bjuda på några kavajer. Som tur var blev jag raskt överbjuden på två och lyckedes hejda mig. Men en tredje som sannolikt är för trång och ser väldans ovanlig ut är på väg till mig. Få se om jag törs publicera något av mina fynd här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0