Min gamla hemsida...

Förr hade jag en hemsida som jag tyckte mycket om att "grejsa" med. Men sedan hände det något med min sida så att jag inte lyckades uppdatera den längre. Vid den tidpunkten när allt hade "låst sig" hade jag en fin bild på min älskade cockerpojke Pricken på förstasidan. Men han var gammal och så blev han sjuk och jag tvingades ta beslutet att avsluta hans dagar. Men på hemsidan låg han kvar och sidan var lika låst som vanligt. Till slut kändes det så fel att jag hade en bild på honom där det stod "still going strong" under bilden, när han egentligen var död så jag gjorde ett sista desperat försök att ta bort allt publicerat och det innebar att det blev ett jättekajko. Så min hemsida är ett minne blott...

Men på den här bilden kan du se en bild från hemsidan som jag tyckte alldeles speciellt mycket om:
Höstmorgon
Bilden tog jag en tidig höstmorgon från vår strand. Ensam gick jag ner till vattnet för att kasta lite med kastspöt. Men det var så vackert att jag istället satte mig längst ut på udden och bara njöt av naturen. Som tur var hade jag kamera med mig och kunde föreviga ögonblicket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0