Min önskelista...

... för önska sig kan man ju alltid göra:
1. Att få fortsätta att vara frisk (inkl familj och alla andra)
2. Att jag mirakulöst minskar i vikt (fattar jag väl att det inte fungerar på det sättet)
3. Nya saxar (till hundarna)
4. Ny symaskin (Ska sy en balklänning åt Hanna som tar studenten i vår. Spännande!)
5. Nytt köksgolv (Visste nog inte vad jag gjorde när jag satte igång att bryta upp det gamla...)
6. Att någon mer än jag ska vilja hitta på något roligt i höstmörkret.

JIPPIE!!!!!!!! Jag kom inte på något mer och det gör mig så GLAD!!! Trodde att jag skulle kunna hitta på saker jag ville ha i det oändliga. Och visst... Jag har önskningar, men att inte ha FÖR många känns underbart. Dessutom är det bara 1:an jag inte själv kan styra över, utan bara hoppas och önska. Resten kan jag med lite tålamod uppfylla. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0