Ynklig eller...

Känner mig nog lite missmodig. Det vore lätt att skylla på att dagen ägnats åt en hundutställning i Falun som slutade pissdåligt. Titania åkte ut med en tvåa! :-( Men det är inte bara det.

Ute är det alldeles förskräckligt grått och väglaget var bitvis under all kritik med spårig och hal vägbana. Men det är inte bara det.

Alla andra gör så smarta saker, det tränas och det bantas, allt med framgång. Det gör ju inte jag. Kände igår att jag skulle vilja dansa, men det är inte så kul att vara ungefär lika smidig som ett kylskåp om man ska gå på dans. Men det är inte bara det.

Alla andra skriver smarta och välformuletarde saker på fejjan och sina bloggar. Själv undslipper jag mig bara några ynkliga pip, typ om en massa oväsentligheter. Men det är inte bara det.

Jag ligger efter med skolarbetet och borde inte alls sitta här och skriva skit utan istället ägna mig åt normativ etik. Det är åtminstone viktigt. Men det är inte bara det.

Men nu räcker det!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Marie

Men hur många väljer att skriva om att man har gjort fel, misslyckade bantningar, uteblivna träningspass ...

2010-11-17 @ 15:24:37
URL: http://ulla-marie.blogspot.com
Postat av: Kicki

Visst, det har du rätt i U-M. Jag får tänka på det...

2010-11-21 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0