Ont om tid...

Har ni hört det förut? Att jag skulle vara något lite i tidsnöd? Jag är ju en sann tidsoptimist.

Den här veckan kan jag ju faktiskt skylla på ryggont, för annars skulle Titania ha varit färdigtrimmad inför utställningen på söndag. Men det ska väl ordna sig imorgon...

Jag ska också läsa klart en bok om normativ etik och skriva klart en studieuppgift till på måndag. Det ska nog också ordna sig...

Men jag kan erkänna att det känns lite retfullt att Hannas tyg till balklänningen och den nya fina provdockan från England har kommit med posten och ligger på Ica och väntar på att jag ska hämta dem. Det skulle jag ha velat göra NU! Men nej, det finns ju annat som ska ordnas först. Var sak har sin tid heter det ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0