Mer rakryggad än någonsin...

... ja det är jag det. Nu är det inte rakryggad genom att vara ärlig som jag avser, även om jag naturligtvis också alltid vill vara ärlig, utan att jag bokstavligen går runt och är rak som en pinne i ryggen. Min rygg känns som om den håller på att gå av någonstans i höjd med skulderbladen och allra bekvämaste ställningen är stående med en särdeles rak hållning. Usch, det är liksom inte jag! Men eftersom att jag aldrig haft ont just på det stället förut så är jag övertygad om att det snart kommer att gå över. Är dock lite bekymrad över att Titania är anmäld till utställning i Falun på söndag. Måtte ryggen bli bra tills dess för nu skulle jag inte ens klara av att lyfta upp henne på trimbordet, än mindre att springa.
Får väl dra i med mitt favvoutryck; Det blir nog bra... 

Här är i a f en bild på prinsessan som ska på utställning:


Kommentarer
Postat av: monica hedberg

Klart du blir bra ät ipren å alvedon nu ska jag ge Per en spruta å värktabletter. Krya på dig min vän!

2010-11-09 @ 20:41:35
Postat av: stin@

Hoppas verkligen du blir bra i ryggen så att vi ses i Falun!!

2010-11-09 @ 23:00:17
URL: http://www.tansandtins.se
Postat av: Kicki

Tack vad ni är gulliga! Visst är jag lite bättre men hoppas bli helt bra så jag kan springa vänstervarv. :-)

2010-11-11 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0