Kjolar, kjolar, kjolar...

Tror att jag fått kjolnoja. Köpte en jeanskjol på H&M senast jag var i Stockholm, men har sedan letat fler i affärer utan att riktigt hitta det jag söker. Nu har jag ropat in tre kjolar på Tradera och idag slutar auktionen på en annan "vill ha-kjol". Funderar om jag ska höja mitt maxbud ytterliagare...

Min kjolnoja är ändå total för när jag går igenom mina bud på Tradera så inser jag att jag varit in och bjudit på inte mindre än ytterligare sju kjolar sista veckan, som jag inte fått. I vissa fall har jag varit lite för halvhjärtad, men jag har också bommat att höja när jag blivit överbjuden. Synd!

Ett annat spännande fynd (hoppas jag, har inte fått hem den än) som jag gjort är en annorlunda kavaj. Den är ceriserutig med svarta kanter. Jag trivs bra i kavaj till vardags men eftersom att jag är så lång är det svårt att hitta riktigt bra modeller men den här senaste verkar ha de rätta måtten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0