En händelserik dag

Idag har det gått undan må jag säga. Först lite plugg, promenad i skogen med hundarna, trimmat, badat och fönat Titania som ska på utställning imorgon.

Varit till Bollnäs, köpt hundmat och farsdagstårta. Farsdag imorgon innebär present så då blev det in och ut i alla affärer som säljer herrkläder och till sist köpte jag något passande, men fortfarande hemligt, till älsklingen.

Snubblade sedan över ett ställ med halvareapriset-blusar på KappAhl så då blev det lite spontanshopping. Tack för smakråd Cathrine! 

Avslutade med ett varv på Åhlens och så har jag handlat mat. Nu ska jag äta och återvänder sedan till studierna. Det var himlans vad svårt det var att få till det med studierna just nu... Styr kosan mot Falun före halv åtta i morron bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0