En olycka kommer sällan ensam...

Fy tusan, jag är jätteförkyld! Det började redan på julaftonen och har sedan eskalerat vartefter snön har vräkt ner. Alltså snön har ju inneburit att jag varit tvungen att lämna platsen i soffan, under filten för att ägna mig åt snöröjning. Så det måste vara snöns fel att jag är så sjuk. Eller hur? Känner mig lite ynklig och valde därför att ändra min profilbild på FB. Ungefär såhär känner jag mig:


Eftersom att en olycka sällan kommer ensam så har det också blivit något fel på vår värmepump. Så på julaftonen, innan gästerna kom, fick jag ringa reparatör. Som tur var kunde vi fixa det temporärt på telefon genom att ställa om värden så att värmepumpen manipulerades att ge värme i huset. Men imorgon kommer reparatören... han ska då passera genom våran tvättstuga. Det ser ut som ett bombnedslag...

Som om inte det vore nog... Idag började det droppa inomhus. Det är en effekt av all snö på taket i kombination med att det är två tak som står mot varandra. Så nu är Björn uppe på taket och skottar...

Men nu har det i alla fall vänt, vi går mot ljusare tider!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Attans allt på en gång säj

Må turen vända.

Krya på dej!!!

2010-12-27 @ 22:36:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0