Fy vilken tråkig bok...

Skulle alldeles behöva göra lite nytta, dvs plugga. Men boken och jag tål inte varandra. Den är retfullt svårbegriplig så det är inge kul. Just nu känns det t o m som attraktivt att ägna sig åt hushållssysslor som att hänga tvätt eller ta reda på disk. Oj vilket offer jag blev...

Kanske skulle jag sno ihop en önskelista? För hur ska annars tomten veta vad jag vill ha i mina paket? Men det känns också som jätteviktigt att just nu laga till världens godaste jultryffel. Sedan fyller ju Anton år på onsdag och tills dess måste jag baka. Äsch, tänk om den där rackarns uppgiften ändå vore klar och inskickad. Men ingenting gör sig själv. Synd!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker du ska göra en lista nu på direkten!!!

2010-12-08 @ 13:33:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0