Är nog lite trött...

Igår natt glömde jag visst bort att gå och lägga mig. Alltså till sist så la jag mig ju men det var alldeles för sent... eller alldeles för tidigt. Det beror på hur man ser det. :-) Ikväll ska jag vara duktig och lägga mig i tid och sova sött så jag blir smart. För visst var det väl så att man blev smart av att sova? Vissa tonåringar måste vara übersmarta... Jag läser en bok som heter "Fatta smarta beslut". Den är rätt smart. Men smartast är jag som hittade den på svenska annars hade jag tvingats att läsa den på engelska. Buhu!
På fredag åker jag till Stockholm över dagen på min fantastiskt trevliga utbildning. Ser fram emot att äta lunch på fakultetsklubben. Oj och usch vad snobbigt det låter! Ingen behöver dock imponeras, i alla fall inte över mig. En tant där bäst före är passerad för länge sedan har kanske inget där att göra bland alla ungdomar. Men man bestämmer ju själv och jag tycker att den svenska modellen är suverän eftersom att du gratis får studera på högskolor och universitet trots att man blivit äldre och redan har ett arbete. Kul, bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0