Rom byggdes inte på en dag...

Jaha, så var det då måndag och min veckas semester tog slut. Helt ok eftersom att jag har haft en bra vecka och gjort lite grejer som jag inte hunnit med annars, t ex har jag äntligen tapetserat köket. Egentligen är det en mindre skandal hur lång tid det tog för mig att komma till skott. Men nu är det gjort! Tyvärr är inte golvet klart, men Rom byggdes inte på en dag...

En tråkig sak just nu är att jag har ont i bröstryggen. Det gör ont när jag andas och eftersom att jag är lite hypokondrisk så tror jag nog att jag fått lunginflammation eller något mera allvarligt. Det jobbiga när jag känner mig krasslig är att jag blir så otålig. Jag skulle vilja träna, springa eller åtminstone kunnat göra något här hemma. Men jag får liksom vara glad att det inte smärtar för mycket. Kroppen är ju en finurlig konstruktion. Nu har min kropp sagt åt mig att jag behöver ta det lugnt. Tror att jag borde flytta mig från fotöljen till soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0