Inge bra da...

Jag har som princip att aldrig skriva om jobbet, idag gör jag ett undantag. Jag behöver det.
För denna dag har hittills varit den praktiska omsättningen av Murphy's lag. I alla fall nästan...
Det är verkligen svinkallt ute och eftersom att man redan var frusen ända in i själen så havererade fjärrvärmen på jobbet. Burr!
Jag skulle skriva ut ett ytterst viktigt dokument, men lyckades inte... Men, hallå hur svårt kan det vara?
Gjorde ett avbrott för ett möte och gick sedan på banken och skulle sätta in pengar. Min arbetsgivare har bytt bank och då får man finna sig i att kontanta medel bara hanteras kl 13-15... Suck! Det var fler som ville hantera kontanter inne på denna bank idag... Suck!
Skam den som ger sig så jag gav mig sjutton på att skriva ut det viktiga dokumentet igen, men nej. Ringer helpdesk och trots ihärdiga försök lyckas inte heller denne gentleman i andra luren hjälpa mig. Ok, men blir uppringd av IT-tekniker som verkligen hade mycket kunskap om hur en utskrift skulle kunna ordnas, men nej igen. I princip är det inte möjligt, att jag faktisk kan skriva ut vilket dokument som helst, word, excel, pdf... allt, men inte just det här ytterst viktiga papper. Så inatt kommer (kanske) en it-tekniker ligga sömnlös.
Imorgon är en ny och bättre dag, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0