Min "finaste" bild


Jag vill visa en bild som jag tycker mycket om. Den är tagen med min gamla mobil, därav bildkvalitén. Det var när jag jobbade i Arbrå. Var på väg till tåget efter jobbet och fick på håll syn på en "stenhög" mitt på gångbanan. Först blev jag ganska upprörd och hann tänka att någon skulle kunna falla och göra sig illa. När jag kom fram och såg formationen av stenarna så kunde jag inte sluta att fascineras av det vackra hjärtat. Sedan dess ligger den här bilden som bakgrundsbild i min mobil (lyckades föra över bilden från den gamla till den nya när jag bytte mobil :-)) Håll med om att det enkla kan vara otroligt vackert!

Kommentarer
Postat av: pelle

Finfin!

2010-10-24 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0