Provdocka

Jag skulle behöva en provdocka när jag syr Hannas balklänning. Har kollat runt lite och ringt på annonser på Blocket men de som haft ett bra pris var redan sålda. Funderar på att köpa en ny eftersom att den alltid går att sälja om den blir att bara stå ivägen i framtiden. En ny Diana A kostar under 2000 inkl porto att skicka efter. Men jag känner mig osäker för det verkar vara problem med att ställningarna är rangliga. Såg nyss en helt annan modell till salu som de tydligen använder på Beckmans. Det är en Stockman provdocka/draperingsdocka och trots att den är begagnad så är den mycket dyrare. Men den ser sååå himla bra ut! Och det är rätt storlek för Hanna. Så här ser den ut, jämför med den rosa Diana:

Så sitter man där igen och säger: vill ha, vill ha, vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0