Balklänning á la Eli Saab

Ojojoj, har frossat i klänningar på www.eliesaab.com vilket slutade med att jag sitter här och mumlar som ett mantra: vill ha, vill ha, vill ha... (Tack för tipset U-M!)

Hanna har ju preciserat sina önskemål om hur hennes klänning till studentbalen ska se ut och igår skickade vi efter tyg och mönster som ska uppfylla hennes drömmar. Det kändes därför både underligt och speciellt att se Eli Saabs vinterkollektion haute couture där mycket av tanken bakom hennes val av modell fanns och när jag gick in på vår/sommarkollektionen blev jag förbluffad över favoritfärgen. Allt var så likt att jag nästan känner mig ertappad med fingrarna i syltburken.

Här är först två modeller som liknar "vår" klänning och sedan den sista som mer liknar den "rätta" färgen:


Snälla söta Hanna har gjort mig sällskap på joggingtur och sedan till stan för att köpa lite mer tapeter och färg, handla mat och tänt ljus. Klart hon ska ha en fin balklänning. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0